Je gewicht in balans
Je gewicht in balans
Het geheim achter succesvol afvallen

Afvallen: wat is nu het geheim?

 
Het geheim schuilt in jouw eigen actie!
 
Judith4balance:
•Wekelijks groepslessen / bijeenkomsten
•Doel effectief afvallen en gewichtsbeheersing in de toekomst
•Bewust beter eten 
•Gezonde voeding
•Geen maaltijden overslaan
•Kleine veranderingen en aanpassingen van het eetgedrag
 
Afvallen en het bereiken van het gewenste gewicht, door deze methode werkt het in principe voor iedereen, omdat je niet alles radicaal gaat veranderen. Het zal je helpen om wekelijks gewicht te verliezen.

Menulijsten.
Je krijgt wekelijks een menulijst mee, dit is een uitgebalanceerd eetpatroon  waarmee je alle voedingsstoffen binnen krijgt die nodig zijn om te functioneren, en de verbranding op peil te houden, het menu is dagelijks ongeveer 1200 kcal. voor dames (heren hebben een extra aanvulling)  en uiteraard word er voor iedereen persoonlijk naar de situatie gekeken soms moet er iets bij .
maar dan nog zijn er 6 eetmomenten dus ook gewoon ontbijten.
 
Je kookt niet apart voor jezelf  maar iedereen binnen het gezin eet met de pot mee. De recepten zijn eenvoudig  klaar te maken en het zal je geen moeite kosten.
 Er is niks extra´s nodig dus geen dure aanvullingen je krijgt alles met de  voeding binnen. Je leert weer  een normaal eetpatroon aan, en met regelmaat. Jou lichaam moet de reserves wel  aanspreken, zonder dat je de hele dag met hongergevoelens of snaaigevoelens loopt.
Moeilijke momenten zoals:
*Weekend
*Feestjes
*Vakantie
 
Dit alles wordt tijdens de groepslessen / bijeenkomsten besproken, en vooral hoe je hiermee moet omgaan.

Voedingsdeskundige.
Als voedingsdeskundige/therapeut kun je met al je vragen over voeding bij mij terecht, ook extra begeleiding is mogelijk evenals na-controle als je op gewicht bent.
Het in januari 2010 uitgebrachte boekje "Eet maar gewoon dan eet je al  gek genoeg"  geeft de basis regels voor het "weer" aanleren van normaal eten.
Gemiddeld kun je 1 kilo in de week afvallen, mits je de weeklijsten volgt en gemotiveerd bent en blijft. Meer of sneller afvallen hoeft niet. Het lichaam heeft het met 1 kilo al zwaar genoeg. Je stofwisseling zal beter gaan werken omdat er weer regelmaat in het eetpatroon komt. Hierdoor kun je het volhouden omdat het  haalbaar is om op een gezonde manier van de extra kilo´s af te komen zonder dat alles verboden is.
 
 Wegen:
Wekelijks word er gewogen, en bijgehouden wat jij bent afgevallen. Samen  in een groep geeft vaak extra stimulans omdat iedereen met hetzelfde doel aan de slag gaat. Plus de spreekwoordelijke stok achter de deur, waardoor je bewuster bezig bent met het eetpatroon.
Van de menulijsten kun je niet aankomen, je zult al snel bemerken welke voordelen het heeft om op een gezonde manier aan je gewicht te werken, door de adviezen van de begeleider voel je jezelf fitter, heb je meer energie en geeft je een stuk zelfvertrouwen terug.
Privacy - Disclaimer - Copyright judith4balance.nl 2018 . Alle rechten voorbehouden. Realisatie: PS Design